HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

9 Aug 2012

Arrrggghhhh banyaknya kain baju nak kena lipat!!


Oleh kerana dah beberapa hari tak sihat, demam, gastrik,migrain.. maka hari ni adalah hari melipat kain baju yang dah macam gunung kat cerita Dejavu di Kinabalu.
Pernah tak jadi kat korang bila dah tak de baju nak pakai, baru nak g punggah bakul baju??
Hehehe..agak buruk perangai kan. Tapi bukan sengaja..dah tak sihat, maka kakitangan pun berehat panjang.
Jom mulakan..selagi stok masih ada.
Gambar Hiasan    



2 comments:

  1. selalu gantung baju ngan hanger je..senang tak payah lipat2 dah hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebelum ni buat gak gitu.. Tapi almari runtuh, berat sangat..hehehe

      Delete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78