HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

19 Aug 2012

Duit Raya Sinonim dengan Aidilfitri...

Berlalulah sudah Ramadhan..sebulan berpuasa...
Alhamdulillah...kemenangan bagi yang berjaya memenuhi bulan Ramadhan dengan amal ibadat. Moga diterimaNYA.

Hah..masa kecik2 dulu, bila tiba Hari Raya, mesti dah congak2 berapa lah duit raya nak dapat esok ni. Masa tu satu hari kita berpuasa dapat RM1. perghhh..hapi tak hengat.. Apa sekali cabaran..tetap nak penuhkan puasa demi berlumba nak kan duit upah puasa tuh..

 Tapi bila dah ada anak3 ni, hah, baru tau betapa pening jugak le nak congak2 duit raya untuk anak3 sendiri, anak sedara, adik2 yang kecik serta orang tua. Apapun rezki dariNYA kita kongsikan bersama.

Berapa nak bagi tu bukan lah utk tujuan menunjuk. Yang penting ikhlas dan ikut kemampuan masing-masing.

Kanak2.....sila beratur...Sape nak duit raya meh salam dulu.... :)

Warna sampul representing different amount. Yang mana satu kita punya erk??
Alhamdulillah...tahun ni ada rezki lebih skit, maka tukar duit raya lebih skit, InsyaAllah, moga dimurahkan lagi rezki. Amin
 

1 comment:

  1. Wah..ada lagi ke peruntukan duit raya? Ada open house? Mana tau ada 1 paket untuk Aini :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78