HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

29 Oct 2012

BIO VELOCITY sudah sampai ke Permatang Pak Maras, Penang

BIO VELOCITY Sleep Mate sudah sampai ke Permatang Pak Maras, Penang



Alhamdulillah...Saya dapat order dari seorang pembaca blog. Dia mencari Bio Velocity Sleep Mate. Saya tanya dulu pada Miss N, siapa yang memerlukannya?

Miss N memulakan cerita....

"Sejak 4 bulan yang lalu N terlantar, tak boleh berjalan. Selepas operation due to Severe kyphoscoliosis, selera makan nya makin berkurangan, pergerakannya terbatas, dan tidor N juga tak nyenyak walaupun dengan bantuan ubat tido dari Doktor. Sejak operation juga, N banyak habiskan masa di rumah dengan bantuan kerusi roda sebab kaki masih lemah"

 
Gambar hiasan : bagaimana rupanya penyakit tulang belakang bengkok.


 Apabila saya dapat kan kepastian bahawa Bio Velocity Sleep Mate ini selamat di gunakan oleh N, kerana ianya tiada caj elektrik, yang boleh memudaratkan. Operation yang N lakukan itu telah memasukkan 1 rod besi dengan skru2 untuk support tulang belakangnya.. Terus N bercadang untuk membeli.

Kebetulan, Aidiladha 2012 saya  ke Penang, jadi saya langsung hantarkan Bio Velocity ke tangan N di rumahnya.

Saya sangat simpati dengan keadaan N, yang masih muda,dan comel orang nya..terpaksa derita sakit ini.
Semoga Bio Velocity Sleep Mate dapat membantu mengaktifkan saraf2 nya kerana doktor memberi jaminan bahawa N pasti boleh berjalan lagi tetapi dengan usahanya..

N seorang yang tabah dan kuat semangat. Masih mampu tersenyum dan berlawak melayan saya dan keluarga sebagai tetamu.
 
Mari lah para pembaca blog saya ni doakan agar N cepat sembuh dah dapat berjalan dan dapat melalui kehidupan seperti remaja lain.









ps : saya menghormati permintaan N yang tidak mahu gambarnya di siarkan, Tetapi N berjanji, sekiranya Bio Velocity Sleep Mate berjaya buat N kembali sihat, dia pasti akan bergambar dan berkongsi cerita dengan kita semua.
Nantikan testimonial dari N ke :)

    

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78