HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

5 Dec 2012

Entry popular about Kate Middleton Pregnant di dalam list top ten Google Search

Semalam semua bercerita tentang kehamilan Kate Middleton, menantu mendiang Puteri Diana

Saya pun antara yang meminati Puteri Diana kerana fesyen yang sering di gayakannya.

Di sebabkan itu lah saya berkongsi entry tentang kehamilan tersebut semalam.

Apa yang saya nak share kat sini tetiba blog Sulaman Lace Heaven berada dalam senarai top ten dalam GOOGLE search under keyword "Kate Middleton Mengandung".

Tiada niat menunjuk-nunjuk atau pun poyo erk kata bdk2 sekarang.
Sekadar berkongsi info kerana saya perhatikan traffic di Nuffnang tiba-tiba meningkat semalam selepas saya buat entry tersebut.


Copy paste 4/12/2012 dari Google Search









No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78