HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

11 Feb 2013

GONG XI FA CAI....Angpow Nuffnang Lai laaa

  

Menurut maksud dan makna tersurat perkataan “gong xi fa cai” ialah taniah anda kerana sudah menjadi kaya raya.

Gong Xi bermasksud TAHNIAH
Gong Xi Fa Cai bermaksud SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI
Xinnian Kuaile bermaksud SELAMAT TAHUN BARU CINA

 Pakar Feng Shui Ramal 'Warna Bertuah' Untuk Tahun Ular Kalendar Masyarakat Cina 
biru, hijau dan ungu


Kebetulan..dengan kedatangan Tahun Baru Cina ini, angpow saya juga sampai.
Terima Kasih kepada NUFFNANG kerana angpow saya sampai tepat pada masanya. Cuti yang panjang ni dapatlah saya g window shop. Adalah skit tambahan duit poket.

Alhamdulillah.. ini adalah 1st cheque saya dari nuffNANG, berkat usaha saya berkecimpung dalam dunia blog.

Semoga dengan adanya cheque ini, membakarkan lagi semangat saya untuk berblogging.
Tq juga kepada semua yang sudi singgah klik2 nuffnang di blog saya, yang sudi bagi komen, serta yang sudi borak2.


Selamat Tahun Baru Cina buat semua teman2 yang menyambutnya.
Selamat bercuti kepada semua.

6 comments:

  1. bestnya dpt cek dr nuffanang.. tahniah! ;)
    Selamat tahun baru cina ya..

    ReplyDelete
  2. waaa...waa...! Dapat cek tuh.. Best nyer.. Hohooo! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronok la jugak tetiba dpt cek..hehehe

      Delete
  3. bestnya..anna masih menunggu ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah ramai tengah tunggu angpow erk.. hehe

      Delete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78