HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

21 Feb 2013

Kain Sulam Rose "S" Hot di pasaran, Payment Advise

Kain Sulam Rose "S"
Mendapat permintaan yang tinggi.
Wow!!!!!!
By the way sulam yang saya tunjuk ni dah OUT OF STOCK  Dah tak de re-stock warna ni ye uols.
 
Bagi yang dah ready nak buat payment, boleh start buat payment.
Sila email to fuzamusa@yahoo.com untuk dapatkan detail bank akaun saya.

Sila juga confirmkan di dalam email tersebut :-
1) Design yang di pilih / warna / pcs yang di order.

2) Alamat untuk saya pos kan kain order tu nanti/ No hp anda

3) Sila masukkan email address saya di info E-banking jika anda membayar menggunakan ONLINE BANKING. supaya saya alert kepada yang telah buat bayaran.
atau 
wassupkan bukti pembayaran ke 019-2784580
atau
 emailkan bukti pembayaran ke fuzamusa@yahoo.com 

4) Payment 50% perlu di buat sebelum saya proceed dengan order. 
Sekiranya anda ingin membuat 100% payment, sila alert saya k.

5) Sekiranya tiada feedback dari anda by 15 June 2013, saya anggap order anda TERBATAL


Kerjasama dari anda saya semua sangat saya hargai.
Tq for shopping with me. 


Anda mungkin juga nak usha :

 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78