HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

28 Feb 2013

Sample Colgate FREE dah sampai



Salam sejahtera semua.
Somewhere in Dec 2012, ada saya post tentang FREE GIFT. Saya dah dapat semalam. Yeaaaaaa...
Macam mana nak dapat?

Hah, melalui berblogging, saya telah klik iklan NUFFNANG.
Kalau uols setakat klik dan tak baca isi iklan tu...rugi uols.
Ye lah..memang ler setakat gift kecik cenonit ni, tetapi pada saya, disini memang terbukti iklan-iklan tajaan ni adalah SAHIH.

Saya dah dapat 1st gift free melalui iklan NUFFNANG.
Anda tak nak ker? Tipsnya senang aje..sambil jenguk2 blog gang, kliklah iklan NUFFNANG tu. Kita support each other k.
  
Semoga akan dapat lagi..dan lagi..dan lagi hadiah tajaan yang lain.
TQ Colgate!!


 Selamat berblogging uols.
Hah..uols boleh refer entry awal saya tu di sini. Klik SINI

2 comments:

  1. tak rugi fuza klik kan. hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah..Makanya..jom kita rajin2 klik yer..hehehe

      Delete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78