HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

1 Mar 2013

Surprise by Mr Husband

Assalam semua..
Entry dah 1 week ni.
Was bz..makanya baru lah dapat nak update
Pada 22/2/2013 bday anak sulong. Pagi tu saya dapat panggilan dr husband, dia swuh ambil barang dari kawannya di Airport jam 10malam nanti. 
Saya tanyalah barang apa? Jumpa siapa? Katanya apa2 dia akan wassup info.
Makanya "SAYA YANG MENURUT PERINTAH"...

Tepat jam 10 saya sampai di LCCT. Hmm masih tiada panggilan. Saya cuba call husband tak dapat line nya oz mmg selalu macam tu. Mmg line very bad. Sampai awal coz tfkr sure kawan dia tu nak balik. So tak elok kot kita bagi orang menunggu.

Hmm jam 10.45malam, hp berdering. Husband saya cakap jumpa kawan tu di Old Town.
Katanya orang tu kenal kereta saya.
Sampai2 di situ.."Assalamualaikum..."
Hah!! Rupanya my husband ambil cuti singkat untuk pulang ke Malaysia   

What a surprise!!
Tq my dear...

2 comments:

  1. Replies
    1. Haah..mmg sweet sangat.. tapi geram coz dia buat temberang kata swuh ambil barang,hehehe

      Delete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78