HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

26 Mar 2013

Terserlah dengan Mary Kay Colors

Sejak 2010 saya telah berdaftar sebagai Beauty Consultant under Mary Kay.
Memang banyak ilmu yang saya pelajari.
Makanya, dengan title tersebut, saya telah diamanahkan untuk menyiapkan semi pengantin.
Hehehe, why semi pengantin, coz dia ni baru nak bertunang je.

Siapa dia?
Oh adik ipar saya, Cik Nurul.
Majlis di buat  ala kadar, maka idok le dia panggil make up artis bagai.
Tetibalah saya terpaksa jadi "Kak Andam Terjun"


 Ok..tu dia Cik Nurul natural look without make up.
Actually sangat senang nak make up Ci Nurul ni coz muka dia tak de lah banyak masalah.
So tepek kan aje uols, hehehe



 Serba pink peach.
Hasil make up dengan product Mary Kay..and Naturactor Code 141
Dengan veil bermanik simple,Dengan lace from Bandung
Segak na... 
Alhamdulillah, berjaya juga saya make up kan dia.
Risau tak jadi coz selalunya make up diri sendiri je
 

 Dah siap bergaya.
Tak make up tebal sangat coz permintaan dari tuan badan..hehehe, dia nak nampak simple.

"Selamat Bertunang
Count down to hari bahagia"





p/s: Ada sesiapa rasa berani nak bagi saya make up kan uols?
Hehehehe
   

 

1 comment:

  1. wah..lps nie blhlah mtk kak fuza tlg make upkan..:)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78