HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

4 Jul 2013

Alkisah

 
                                     
 
Alkisah orang baru bercinta...

L : ya! abang dah lama tunggu saat ni!
P : abang nak tinggal kan sayang ke?
L : mesti lah tak? tolong jangan fikir macam tu, tak mungkin terjadi.
P : abang cintakan sayang kan?
L : ya! setiap hari.
P : abang, pernah tipu sayang?
L : tak! kenapa sayang selalu tanya macam tu?
P : abang akan selalu keluar dengan sayang tak?
L : setiap kali ada peluang abang tak akan lepas kan!
P : abang akan pukul sayang?
L : gila ke? abang bukan lelaki macam tu!
P : boleh ke sayang percayakan abang?
L : ya!
p : sayang!

selepas break :

baca dari bawah ke atas pula :)


5 comments:

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78