HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

19 Sep 2013

Mood packing yang tak setel lagi

 
 
RINGKAS & PADAT
 
Esok saya nak terbang.
Hah..bukan buang tebiat nak main superman ke spiderman ye.
Saya nak ke Indonesia.
Makanya...hari ni busy packing.
 
 
Rasa macam semua benda nak dibawa.
Harap2 cukup lah muatannya ye..
 
(Walhal..dah start packing dari ahad lepas. Macam lah nak travel berbulan-bulan erk)
 
When WOMEN & MEN packing
 
 
p/s  : Sementara saya nak setel packing ni, uols meh singgah blog saya na.
Nanti saya visit-visit uols, InshaAllah


4 comments:

  1. Boleh tak packing ai sekali masuk dlm beg..blh g free bandung...

    ReplyDelete
  2. wahhh! selamat terbang dan selamat mendarat ye fuza (^_^).

    ReplyDelete
  3. terbang tggi2..moge semuanyee selamat ;)

    ReplyDelete
  4. yeay superwoman..huhu..enjoy your trip!!

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78