HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

6 Nov 2013

Happy 1st Birthday Aish....and those born in October

Assalam semua.
Rabu nan indah..
Esok lusa dah weken semula
 
Ok, ni entry yang back dated ye uols.
Tadi dok buat clearance camera, makanya jumpa lah gambar2 cantik menarik kebaaboom ni..
 
Acara makan2 pada 12/10/2013 ini bersempena My Hubby pulang ke Malaysia for Raya Haji.
Juga bersempena makan-makan keluarga.
Istimewanya untuk sambutan birthday bagi yang lahir October iaitu abah mertua saya, Nurul & Akmal adik ipar saya.
Khasnya 1st Birthday for Aish, adik ipar saya :)
Sessi karaoke juga tidak dilupakan..
 
Acara memasak saya dan Cikgu Azrine plan baik punya awal.
Siapa yang nak birthday ni? Macam kami plak yang over erk.
Sekali sekala nak berkumpul sure ada aje planning pot luck kami.
Alhamdulillah..
 
Sebahagian kami
 
Both adik ipar saya, Akmal Hakim  & Nurul Wahida...sambut birthday in October.
 
Ni adik no 10 Mr Husband saya, Aish Iskandar Abdullah namanya
 
Yang ini Ms Chun, my younger sis yang sponsor. Goodies for the kids. Tq
 

Nasi Minyak by Chekgu Azrine. Sedap ok... sila repeat!
 
Laksa Utara in d house by Mr, husband ku. Itu plate saya...letak toyu..hehe
 
Apam polkadot. Ni Cikgu Azrine yang bawa..
 

Puding MarMar by me
 
Luqman..Biras saya ni memang suka layan budak-budak tu. Asik kena buli
 
Aina & Makcik Yaya.. Depa dua ni kalau lama tak jumpa mesra. Tapi kalau dah lelama gaduh.
Tu berebut nak tiup lilin sebatang tu hah.. hahaha
 
 


6 comments:

  1. hahaha..yg last tu tak menahan..kemain lagi berebut..tu sure yaya cakap ni kek aish..derrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaya cakap "Ni kek kita!!"
      Aina jawab..ni kek Aish..

      Di ulang sebanyak berapa kali yang uols mahu..
      hahaha

      Delete
  2. wuuuu..
    adik no 10?
    ramai siblings!
    riuh2 rumah!
    nice :)

    ReplyDelete
  3. Salam.

    Meriahnya kak fuza.. tambah2 ada ramai budak2, mesti riuh, seronok ^_^ Makanan sedap2 plak tu,huhu

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday kpd semua.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78