HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

18 Mar 2014

Aina dah pandai bersiap...tu diaa

Assalamualaikum semua.
Hari ni nak sembang pasal perubahan drastik pada anak dara sorang saya ni, Aina.

Nak habaq kat hangpa....Aina baru 6 tahun, tapi dah mula pandai nak beli perhiasan diri.
Rantai, gelang, perfume, lotion, lipbalm, lip gloss serta sling bag antara koleksi MESTI.


Larilah budget untuk mak nanti sebab kena kongsi dengan Aina.
Takde hal, yang penting we both happy.
Alhamdulillah

Aina dah mula kumpul aksesori rantai, gelang, jam, cincin, lipgloss..Kemahen
Aina dah pandai beli Lipbalm cer tengok cincin dijari manis tu..hehehe..
Aina dengan lipbalmnya, tak tinggal sling begnya. Posing sakan.
Alhamdulillah, yang penting anak-anak sihat.

4 comments:

  1. ha tu dia dah mula pandai nak melawa dah tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagi sakan dari mak dia ni..hahaha

      Delete
  2. salam cik fuza.. =)

    wah ank dara sorang tu mesti ikut cik fuza la ni ^,^ tu yg da pndai berhias tu =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas ni berebut cermin lah dengan mak dia...hahaha

      Delete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78