HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

20 Apr 2014

Sarapan pagi minggu

Hari Minggu hari lepak di rumah.
Selalunya memang masak menu yang sempoi-sempoi. Contohnya Nasi Lemak, Cekodok ikan bilis, goreng meehun atau pun buat roti bakar je.
 
Oleh kerana catuan air hari ini masih berlanjutan, makanya sarapan terpaksa lah ke kedai.
 
Uols semua sarapan apa pagi ni?
 
Sarapan di Pasar Tani Kelana Jaya
 
 
pst..pst...Laksa tu WAJIB..Hehe


14 comments:

  1. semuanya nampak seda..itulah kalau makan kat luar,nafsu tak boleh kontrol2 dah...

    isi tabung tuan rumah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terpaksa. Catuan air till esok..
      Jenuh la jugak ni

      Delete
  2. sedapnya!hehe
    jom singgah http://eykabaha.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  3. Hai Emma bw dari segmen Kak Mialiana ::)
    http://rojakbuahpedas.blogspot.com/
    *done follow :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..Salam kenalan :)

      Delete
  4. ubah rutin hari minggu ye fuza... ok gak sarapan kat luar sambil cuci mata...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekali sekala jalan2 ambil angina luar :)

      Delete
  5. bestnya.. :))

    btw, zam dtg dr segmen kak mia liana.. salam perkenalan ya

    ReplyDelete
  6. sarapan dengan laksa..hehe..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78