HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

22 Apr 2014

Tahniah Alif 1st Prize in Action English Song Competition 2014

Cerita Hari Isnin 21 April 2014
 
Sepulang anakanda Alif dari sekolah, saya lihat kedua-dua belah tangannya disorok kebelakang badan.
Saya hairan dan bertanya....

Mak : Kenapa tangan AbangCik tu?

Alif : Biasalah mak, budak nakal, kena denda. Lenguh tangan AbangCik ni.

Mak : (Dah mula nak bebel sebab Alif ni memang nakal). Kenapa lenguh tangan tu? Kena denda dengan cikgu ke? AbangCik buat apa?

Alif : AbangCik lenguh sebab pegang Piala ni ..(sambil menunjukkan piala kemenangan seperti gambar di bawah)

Mak : Ya Allah, Alhamdulillah, tahniah AbangCik. Hebat ni. Bagus.
Mak suka sangat.
(Sambil memeluk Alif dan cium pipinya)
  
Alif Farhan posing bangga dengan piala kemenangan Tempat Pertama English Week 2014 Action Song Competition, Standars 3


Piala kemenangan Alif untuk Tahun 3, 2014


11 comments:

  1. tahniah Alif...bangga kalau dapat anak macam ni..Tahniah jugak buat mak yang mendidik..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq sis. Seronok sangat rasanya, Coz mak nya pun tak pernah dapat piala...hahaha

      Delete
  2. Alhamdulillah, congrats abang cik, aunty tumpang happy untuk abang cik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Farah.. Semalam dia tido senyum je, hahaha

      Delete
  3. tahniahhhh..pandai die surprise kat mak die..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. mak nya fikir anaknya tu nakal sokmo. Ada aje kerenahnya

      Delete
  4. Replies
    1. Tq ye. Happy tgk anak2 happy kan

      Delete
  5. thniah jugk utk abg cik..hehe tmpt pertama tuuu jgn memain... ^,^
    proud of him too..ehh..hehe tetibe plak.. ;p

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78