HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

31 May 2014

Betik Tanpa Biji Tanam sendiri

Assaamualaikum semua sahabat
Hari ni nak cerita tentang BETIK.
Rezki dari jiranyang meberikan betik yang ditanam sendiri.
 
Apa yang hendak saya kongsikan ialah Betik ini TANPA BIJIK ala-ala buah anggur mahal yang "seedless".
Senang nak makan
 
Betik bagus dijadikan pencuci mulut kenara Buah Betik bagus untuk pencernaan khasnya.
 
Betik Tanpa Biji

Bersih tanpa Biji
 
Betik Seedless


10 comments:

  1. memang dah tak de biji??!! woah~tak pernah tengok >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nini, memang akak pun tak pernah tengok ni.

      Delete
  2. betik ni memang jenis seedless ke kak fuza? tak pernah tau pulak betik takde biji. Untunglah kak fuza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya yang menanam pun tak tahu.
      Ni jiran yang bagi.
      Alhamdulillah, rezki kami

      Delete
  3. sedapnya buah betik, kak ana dah beberapa kali tanam belakang rumah tak pernah menjadi,tanah tak sesuai agaknya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Ana, buah betik ni dari jiran duduk Melaka sekarang ni selepas pencen.
      Selalunya Fuza tanam betik campak-campak aje....hehe

      Delete
  4. subhanallah! :)
    seedless betik
    boleh juai ni ^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1st time tengok ni.
      So jadi taksub jap
      Subhanallah

      Delete
  5. first time tengok ni. Betik fevret saya

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78