HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

27 May 2014

Sudip Telur stylo

Selamat Tengahari sahabat sekalian
Nak cerita tentang SUDIP Bunga ni
 
Terpandang saya kepada sudip ini semasa membeli barangan dapur di Giant Mall.
Apa yang menariknya, sudip bentuk telur tersebut memang cantik.
Pada saya dengan ada nya sudip comel macam ini akan menggalakkan kita masuk memasak di dapur.
Sambil itu juga koleksi barangan memasak di dapur nampak cantik berseni versatile.
Cewah.
 
Siapa yang langsung tidak pernah memasak???
 
 
Sudip Bunga


24 comments:

  1. x pernah lagi jumpa sudip macam ni..comelnye..hihi

    ReplyDelete
  2. cutenya sudip nih!!! kalau ada ni,tak keluar daour,hehee

    ReplyDelete
  3. eh comelnya ni... macam nak cari jugak jer... ada ke kak yang tak pernah memasak? hew hew hew...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah..kena buat segment NGAKU SIAPA TAK PERNAH MASAK..hehe

      Delete
  4. Comelnyeeee...
    Syg plk nak guna untuk memasak.

    ReplyDelete
  5. JEMPUT JOIN INI..
    http://drshikinzainal.blogspot.com/2014/05/kuiz-medical-1-by-dr-shikin.html
    DAN INI http://drshikinzainal.blogspot.com/2014/05/setulus-kasih-ibu-contest.html

    ReplyDelete
  6. Eh eh kak Fuza beli ke? Hehe memang comel. Baru la semangat nak masak kalau ada sudip comel macamni ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya macam hilang semangat sebab sayang nak guna
      hehhe

      Delete
  7. bestla sudip tu... kalau jumpa bule beli

    ReplyDelete
    Replies
    1. murah aje..segera dapatkan...cewah..buat iklan plak, hehehe

      Delete
  8. Comel sudip tu..hehe..
    Kang nti ada je yg msk dapo mkn sudip tu ingat telur..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bulan pose sudip ni kena sorok!!

      Delete
  9. kalau suki beli alamat jadi hiasan je..sayang nak guna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...boleh jadi hiasan sudut dapur

      Delete
  10. sudip tu boleh buat msak ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang material dia boleh untuk masak sis

      Delete
  11. ini boleh memangkinkan semangat untuk memasak ni. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah, kalau tak rajin masak juga tak tahulah kan....

      Delete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78