HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

3 Jun 2014

CPUV by DKSH Tiger Balm Mosquito June 2014 / 3rd BE

Assalamualaikum semua
 
Hari ini sudah masuk hari ke tiga June 2014.
Alhamdulillah, semak akaun NUFFNANG dan dengan gembiranya
 
BE yang ke-3 sedang berjoget tuh. Baru je bermula semalam 2/6/2014.
Sambil BE ke-2 masih bersamba.
 
Bersyukur sangat kerana ada jugalah BE singgah setelah 2 tahun dalam dunia blog.
 
Thank you so much Nuffnang as you have started to identify SULAMAN LACE HEAVEN.
 
Semoga blog Fuza akan terus dan terus murah rezki.
 
CPUV by DKSH Tiger Balm Mosquito May 2014 / 3rd BE
 
 
Kepada sahabat handai sekalian, harap sudilah kiranya klik BE yang berojget tu.
 
Mosquito Repellent Patch dari Tiger Balm
 
Ciri-ciri Produk : 1. Natural Citronella Oil
2. Kandungan DEET-free
3. Ada 10 patches dalam kotak
4. Berbentuk tampalan

Kelebihan Produk :
1. Perlindungan tahan lama yang menangkis nyamuk dan serangga gigitan
2. Sesuai digunakan walaupun ke atas bayi
3. Senang digunakan tanpa sentuhan kulit
4. Selesa dan segar
 
 
 
 
Klik 2nd BE
 

22 comments:

  1. alhamdulillah.. murah rezeki sis ^___^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah lama tunggu akhirnya melekat juga BE ni
      Tq Nuffnang

      Delete
  2. salam selasa
    datang isi tabung

    ReplyDelete
  3. pagi Fuza...kaksura dah klik dah..
    alhamdulillah rezeki...:)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah fuza... rezeki...

    ReplyDelete
  5. Alhamdullilah rezeki..CP pun dapat BE yang sama..

    ReplyDelete
  6. besnye liz baru melekat 1 je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah....sikit2 lama2 jadi bukit

      Delete
  7. Bestnya. Tahniah kak Fuza :) Nad tak dapat pun nii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...
      Akak pun dok tunggu lama dah. Dapat juga.
      Nanti Nad pun dapat lah tu :)

      Delete
  8. tahniah fuza..rezeki bertingket tingket ni hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...seronok kak Nuffnang dah kenal Fuza :)

      Delete
  9. wow bestnya. tahniah murah rezeki

    ReplyDelete
  10. Seronoknya bila tgk cpuv sentiasa masuk..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78