HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

12 Jun 2014

Kisah mengidam Brownies Kartika Sari

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
 
Seperti teman-teman tahu, saya ada mengambil tempahan PRE-ORDER untuk KARTIKA SARI
Ramai yang telah pun membuat tempahan dan berpuas hati kerana dapat merasa Kek Kartika Sari yang hanya berada di Bandung ini.
 
Dalam banyak-banyak pembeli, cerita di bawah ini yang paling menarik selama saya mengambil tempahan sejak 3 tahun yang lalu.
 
Adik Nora telah pun WhatsApp saya pada hari saya telah pun tutup tempahan tersebut.
Alangkah kesiannya saya apabila beliau memberitahu bahawa dia sedang sarat mengandung dan mengidam sangat Brownie Chocolate Chip dari Kartika Sari.
 
Memang segala tempahan saya buat cukup-cukup seperti yang telah membuat pesanan awal lagi. Bagi tidak mengecewakan Adik Nora ini, saya telah pun menjualkan stok saya sendiri kepada dia.
 
Alhamdulillah, lega rasanya dapat membantu beliau yang sangat teringin nak makan Brownies tersebut.
 
Bersyukur sangat saya kerana dapat membantu ibu mengidam yang sedang mengandung anak ke-2 tu.
 
 


11 comments:

  1. kak Fuza, sally demam..nak kek jugak..hehehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha
      Demam makan panadol je Sally 😉

      Delete
    2. tapi Sally nak kek kartika sari :(

      Delete
  2. mia dah rasa kat rumah ni.... sedapnya. thanks fuza..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah makan dah?
      Rezki Mia merasa Brownies dari Bandung ni

      Delete
  3. Syukur akk dpt tolong ibu mengandung tu.. Klau x nti sampai bby lahir xdpt..sian bby..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah. Pahala tu tolong ibu mengandung

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78