HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

23 Jul 2014

Alhamdulillah.. Selamat sampai dari perantauan bercuti Hari Raya

Assalamualaikum
 
Ini cerita semalam
 
22 July 2014, syukur sangat kerana Mr Husband selamat sampai dari perantauan. Beliau telah pun mula bercuti sempena Hari Raya. Kiranya balik beraya lah ni.
Oh ada yang bertanya kemana Mr. Husband saya?
Mr. Husband saya yang bekerja UEM, kini bertugas di Indonesia. Buat masa ini dia sedang bertugas di Projek Lebuhraya, usahasama Syarikat besar di Indonesia dengan PLUS.
 
Ok, berbalik pada cerita Mr. Husband.
Sebenarnya saya teramatlah risau.
Yelah beliau bekerja di tempat orang. Macam-macam cabaran dan dugaan.
Selain itu, saya masih dibayangi kes MH370 dan MH17.
Saya download aplikasi Flight Radar 24, untuk membuat pemantauan terhadap progress penerbangan Mr. Husband. Lega lah juga kan dapat lihat dimana perjalanan penerbangan beliau.
 
Penerbangan sampai tepat pada masa seperti yang dijangkakan.
Agak lama menunggu kerana terdapat banyak penerbangan lain yang sama-sama sampai pada masa itu. Lebih kurang 30 minit baru Mr. Husband selesai dan dapat keluar  di Balai Ketibaan Antarabangsa,
 
Alhamdulillah, selamat sampai ke tanahair.
Namun Mr Husband kurang sihat kerana demam. Ialah, di sana cuacanya sejuk. Malaysia sedang cuaca panas due to Monsun Elnino.
 
Eh eh,..sempat juga SELFIE ala-ala #indahZen dari watak Kerana Terpaksa Aku Relakan.
Sweet tak uols? hehehe. Tetiba ada selingan erk.
 
Ingat tak babak Zen menghadiahkan Minyak Wangi kepada Indah?
Romantikkan?
 
Alhamdulillah, Mr. Husbans saya juga begitu.
Setiap kali dia pulang ke Tanahair pasti dia akan hadiahkan saya dengan Minyak Wangi Edisi terbaru.
Seronoknya...
 
Ok, minta tolong doakan kesihatan Mr. Husband saya ye. Yelah, Hari Raya semakin hampir.
Semoga semua diantara kita sihat-sihat dan dilindungiNYA
Amin.
 
 
Flight Radar 24

Ketibaan Penerbangan KLIA2
 
Ada macam #indahZen? Saya bersama Mr Husband SELFIE

Lancôme La Vie Est Belle


18 comments:

  1. INsyaAllah semoga suami kak fuza sihat selalu.

    ReplyDelete
  2. Tahniah akak dpt minyak wangi alhamdulilah slmt smpai ..lya pun tgh tunggu suami dtg hari ni hhee

    ReplyDelete
  3. bestnya selalu dpt minyak wangi...semoga suami Fuza cepat sihat dan kembali seperti biasa..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah
      Romantik lah kononnya erk hehe

      Delete
  4. Alhamdulillah..lega dah sampai kan..InsyaAlah..get well soon husband Kak Fuza..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Wanie...moga cepat sembuh menjelang syawal

      Delete
  5. moga diberi kesihatan yang baik buat husband akak :)
    bestnya dapat minyak wangi...

    ReplyDelete
  6. kalau zizie ada kat tempat kak fuza pun, bimbang juga dengan pelbagai kejadian sekarang.. huhu..

    ReplyDelete
  7. Semoga suami akk shat senantiasa..
    Bestnya dpt perfume.. Sy ni alah btul ngn perfume.. Pening..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah..seronoknya dapat perfume :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78