HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

23 Jul 2014

Kad Raya Kerana Terpaksa Aku Relakan

Assalamualaikum
 
Semalam Admin @izreenazmindfc telah membuat pengumuman bahawa, seramai 20 ahli FC yang bertuah akan menerima Kad Raya Kerana Terpaksa Aku Relakan.
Entry tentang drama tersebut KLIK SINI
 
Eh hebatnya nama kad raya tu? Kenapa namanya begitu?
Hehe, sebenarnya saya yang gelarkan begitu kerana kad raya tersebut ada gambar pelakon cerita yang sedang hangat iaitu IZREEN AZMINDA serta AMAR BAHARIN atau lebih dikenali dengan watak Indah dan Abang Zen.
 
Mereka yang bertuah akan menerima kad raya Limited Edition ini siap dengan tanda tangan kedua-dua artis yang sedang meletop tu.
 
Berdoalah sangat-sangat agar saya antara 20 peserta yang bertuah tu.
Slogan terbaik antara faktor pemilihan nanti.
 
Saya telah pun didaftar sebagai FC Izreen Azminda
 
http://fuzamusa.blogspot.com/2014/07/ahli-rasmi-fc-for-izreen-azminda-biodata.html
Kad Raya Kerana Terpaksa Aku Relakan


14 comments:

  1. wah kad raya abang zen dengan indah...he he he...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. ramai yang berebut ..entah ada rezki ke tidak tah

      Delete
  3. wah best tu kalau dapat kad raya ada tandatangan abg zen ngan indah :)

    ReplyDelete
  4. Wow.. Kad raya special edition.. Semoga berjaya kak..

    ReplyDelete
  5. Gud luck.. :)

    Jemput Join "Segar bersama Fresh Care dan Safe Care Giveaway by EJulz" kalau belum join.. tQ

    Like page "Ejulz Blogshop" jika sudi.. Terima kasih

    ReplyDelete
  6. wah..exclusive sangat kad raya KTAR ni

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78