HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

11 Jul 2014

Ramadhan 11th & 12th Masakan Bonda memang terbaik

Assalamualaikum
 
Alhamdulillah, sudah hampir separuh Ramadhan.
Bagaimana Ramadhan anda?
Bagaimana pula dengan persiapan lebaran anda?
Apa pun berbelanjalah dengan bijak, Elakkan pembaziran.
 
Nak cerita tentang menu berbuka puasa.
Dalam banyak-banyak resepi, dalam banyak-banyak hotel berbintang-bintang, dalam banyak-banyak bazaar Ramadhan, masakan emak juga menjadi idaman hati.
Alhamdulillah, emak masih sihat. Emak masih dapat melayan permintaan saya walaupun saya juga seorang emak. Nak juga manja-manja makan masakan emakkan.
 
Rendang Udang emak memang terbaik. Alhamdulillah. Sekali hadap aje, Licin.
Eh ada pula yang nak resepi Rendang Udang Emak?
 
InshaAllah, nanti saya kongsikan ye.
 
Masak Lemak Ikan, Sayur Goreng, Cendawan Goreng, Pandan Chicken, Meehun Goreng By Emak dan Oreo Smooties by cHun
 
Rendang Udang by Emak
 


13 comments:

  1. Rendang udang? First time dengar. Hehe

    ReplyDelete
  2. sedapnya rendang udang.. telan air liur. hihi :)

    ReplyDelete
  3. alahai,..tergodanya tengok rendang udang!

    ReplyDelete
  4. CT singgah sini nak jemput join giveaway.
    jemput singgah and jenguk plus sudi sudikanlah join :D

    http://sitiyangmenaip.blogspot.com/2014/07/giveaway-wow-hari-raya-by-siti-yang.html

    ReplyDelete
  5. memang benar Fuza, air tangan emak tetap NO 1..memang sedap tengok rendang udang tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti nak rasa masakan Kak Anna pulak ler :)

      Delete
  6. df sanggup gemuk sebab masakan mak.
    memang df kuat makan terutama kat rumah hohoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang mak masak apa pun sedap

      Delete
  7. Btl2 lya dah lama tak mkn makan emak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila dah duduk rumah sendiri...kadang2 tringat kat masakan emak walaupun cekodok kan

      Delete
  8. Msakan mak mmng yng best.. Sy hritu blik pulun mkn sungguh2..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78