HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

9 Aug 2014

Mee Kuah Lada Hitam by Fuza

RESEPI
 
Tumis bawang putih bawang merah dengan lada hitam (semua tu tumbuk ye).
Dah naik bau masukkan ur perencah udang ke, isi ayam ke, daging ke..then masukkan air. Boleh tambah fish ball, fish cake, tauhu.
Agak2 kaedahnya berapa banyak air tadi k.

Dah menggelegak masukkan sayuran. Then mee kuning.

Lepas tu ikut suka lah nak tengok aje ke, nak amik gambo aje ke, or nak membedal.

Selamat Mencuba
 
Mee Kuah Lada Hitam


9 comments:

  1. Nyum nyum sedap ni..nanti nak cuba ya ♥

    ReplyDelete
  2. pedas dan panas...perghhhh..hahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hat ni tak pedas Sally.
      Jangan boh bebanyak lada hitam tu.
      Rasa macam mee sup

      Delete
  3. Replies
    1. Sedap tau,,,jgn lupa cuba nanti

      Delete
  4. trsgtla mudah plak kalau nak memasak ni kan kak kreatif ubah2 je

    ReplyDelete
  5. Ehhh... Senangnya kak buatnya..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78