HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

13 Aug 2014

Tebus Payung PETRONAS Primax 5 Percuma edisi terhad

Alhamdulillah
Akhirnya...Dapat jugalah tebus sekaki payung PERCUMA dari PETRONAS,
 
Seluruh Stesen Minyak PETRONAS di Lembah Klang, semuanya kehabisan stok.
Wah..agak tension jugalah kan.
Cop dah cukup dikumpul, masa nak tebus tak ada pula stoknya.
Kalau ada.. katakan ada, tidak saya tercari-cari.
Cewaaahhhh
 
Kalau difikirkan semula, mahal juga payung ni.
Sebab untuk dapatkan satu cop anda perlu berbelanja RM20.
Kalau 10 cop? Tak jadinya RM200??
Hah..jangan letak merata yer.. Nanti hilang pulak paying tuh.
Mahal tu :)
 
 
Apa sekali pun, sangat berpuas hati kerana dapat juga sampaikan hajat hati memiliki payung edisi terhad ini.
 
http://fuzamusa.blogspot.com/2014/08/payung-petronas-primax-5-percuma.html
Payung edisi terhad, bayar RM200 baru dapat percuma


Payung PETRONAS Primax 5 Percuma


12 comments:

  1. patut la cantik sangat payung nie.. kena kumpul 10 cop baru boleh dapat.. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, tu lah. Dah lama tunggu stok, akhirnya berjodoh juga :)

      Delete
  2. Nah kak fuza dpt suda..kat cne pun asyik hbs stok ja entah bila ada.blm trtebus lgi ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah akhirnya dapat juga hehe.
      Xp Lya, til sept harap ada stock

      Delete
  3. Cantik betul payung ni. Huhu.. Waner biru tu yg mahal. :D

    ReplyDelete
  4. Akhirnya berjaya....
    Misi kami pula...menebus utk kali ke 4 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah dah banyak koleksi Sofu 😉

      Delete
    2. Ni misi abgku sayang Fuza..
      Ku isi minyak dia tukang menebus :)
      Tp design limited edition ni sgt cantik kan...

      Delete
    3. Design pun cantik
      Kiranya bijak berbelanja :)

      Delete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78