HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

12 Sep 2014

Sabun Marine Essence pudarkan jeragat.

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
Pasti ramai yang kenal dengan sabun ini.
Ramai yang panggil dengan nama "Sabun Putih ketiak".
Inilah dia SABUN MARINE ESSENCE
 
Sebenarnya apa juga produk yang anda guna mestilah konsisten dan berdisiplin.
Kalau setakat baru guna 1 bar dah give up  dan kata produk tak bagus, itu hak individu.
 
Gambar sebelum Nampak kulit kusam. Gambar selepas penggunaan yang konsistan, kulit muka Nampak cerah sikit dan glowing.
 (Bukan puji diri sendiri, tapi perasan sendiri je, hehe)
 
Ini testimonial saya.
Hampir setahun saya menggunakan sabun Marine Essence ini untuk mencuci muka.
Tujuan saya ialah untuk memudarkan jeragat yang telah pun mula menyerang di muka.
Maklumlah, umur pun dah hampir 40 tahun, InshaAllah.
Kulit semakin Nampak kusam tak bermaya.
Namun selepas mengamalkannya, Alhamdulillah, rasanya kulit semakin Nampak sihat.
Tak de lah bertukar ala-ala Kris Dayanti teruih kan (My idola tu coz lawa bebeno)
 
Caranya mudah. Basahkan tapak tangan anda.
Gosok ke atas sabun sehingga berbuih.
Ambil buih tersebut lalu diurut di kawasan muka yang bermasalah.
Kemudian bilas dengan air biasa.
InshaAllah kita ikhtiar
 
Sabun Marine Essence
 
Mari kita lihat apakah bahan-bahan utama yang terdapat dalam Marine Essence ni dan kelebihan-kelebihannya:
 
1) Garam Buluh
- Sumber kaya dengan mineral dan antioksidan untuk kulit.
- Anti-bakteria, anti-alergi, anti-keradangan.

2) Pheno-SFE TM (Ekstrak The Pu-erh)
- Terkenal dengan antioksidan dan sifat-sifat pemulihan untuk menghapuskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel kulit. (Anti penuaan)
- Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit dengan menjaganya agar tetap sihat dan muda untuk masa yang lebih lama.

3) Ekstrak Liquorice
- Mengurangkan perubahan warna kulit dan bintik-bintik hitam.
- Mencerahkan pigmentasi kulit.

4) Minyak Tea Tree
- Anti-bakteria, anti-kulat.

5) Vitamin E
- Antioksidan, anti-penuaan.
- Menyembuhkan kulit yang bermasalah dan rosak dengan berkesan.

6) Gliserin
- Tidak mengeringkan kulit. Sebaliknya, ia menarik kelembapan daripada udara ke dalam kulit
Merupakan pelembap kulit yang terbaik.

7) Aloe Vera
- Kebolehan untuk menyembuhkan dan merangsang pembaharuan sel-sel kulit pada kulit yang bermasalah.
 
 
Kepada yang berminat boleh
WhatsApp  ONLY 019-2784580
or
email fuzamusa@Yahoo.com

15 comments:

  1. cer buat GA bg hadiah sabun ni kak...kekeke...sure Sally masuk...

    *kedekut nak beli -_-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah good idea!!
      Next GA :)
      (TAPI tunggu Sally beli ler) hehe

      Delete
  2. Member lya da juga guna sabun ni memg berkesan cuma lya je x guna lgi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti cuba lah k
      Share cerita Lya pula

      Delete
  3. Replies
    1. Haa..Kena rahin baru Nampak hasilnya
      InshaAllah

      Delete
  4. waa.. ada kesan perubahan.. sy kalau sabun2 ni kulit muka tak tahan la pula.. kulit nipis kut. cepat pedih2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alergik yer
      Ni sabun dgn kandungan Garam Buloh.
      Siapa alergik pun boleh cuba

      Delete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78