HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

10 Oct 2014

CPUV by Sime Darby LPGA 2014 (PC), Oct 2014 / 28th BE

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
Semua blogger bercerita tentang kebanjiran CPUV di blog masing-masing.
Meriah akaun Nuffnang masing-masing!
Harapan saya agar semua BE yang sedang aktif diakaun saya adalah SAHIH.
 
Malam tadi saya telah buat semakan.
Manalah tahu ada magik lagi
Alhamdulillah pada 9 October 2014, ada 1 BE baru lagi.
CPUV dari Sime Darby LPGA 2014 (PC)
 
Setakat ini nampaknya ini adalah kali pertama sebanyak 5 CPUV dari Nuffnang singgah dan bergandingan ONGOING
Semoga semuanya adalah BE yang benar-benar sahih.
Dapatlah tambah duit tabungan untuk cadangan nak pergi melancong ke Bali, Indonesia.
Amin
 
Thank You Nuffnang
CPUV by Sime Darby LPGA 2014 (PC), Oct 2014 / 28th BE
**Tujuan entry ini bukanlah untuk menunjuk-nunjuk, tetapi sekadar meluahkan rasa bersyukur**
 
Klik 2nd BE
Klik 3rd BE
Klik 4th BE
Klik 5th BE
Klik 6th BE
Klik 7th BE 
Klik 8th BE
Klik 10th BE
Klik 15th BE
Klik 16th BE
Klik 17th BE
Klik 18th BE
 

20 comments:

  1. Best2....tahniah2...menari2 mereka di situ :)..Alhamdulillah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..semoga semuanya berjoget sakan lama2 skit

      Delete
  2. Wah!! meriah.. Tahniah juga. semoga lagi meriah lepas ni.. kalu kuar iklan tu, nanti mummy tolon tekan.. simpan kat RHB dulu satu!

    ReplyDelete
  3. tahniah sbb sahih. hehe. sy pny je yg betum tentu kesahihannye..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moga-moga bergitulah sis Balqis...

      Delete
  4. tahniah... sahih sahih sahih.. hehehhehe

    ReplyDelete
  5. wah3!!!! jelesnya. tahniah!! :)

    ReplyDelete
  6. jangan la tak sahih..kekeke...tapi alhamdulillah jugak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin..
      mudah-mudahan sohih...
      Ceq nak simpan duit p holiday ni...

      Delete
  7. Ade orang dapat 10 terus kak. Tetibe je nuffnangs murah hati. :D syukur alhamdulillah..rezeki. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap2 betullah kan..
      Jangan system error plak kan sis..

      Delete
  8. Hebatla hhee..lya x pasti plak da dpt brapa x cek lgi

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah.. Rezeki.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78