HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

16 Oct 2014

PANDORA. Hadiah yang tidak disangka-sangka....Alhamdulillah.

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
 
Saya dahului entry ini dengan harapan agar anda sekalian jangan salah sangka ye.
Tujuan entry ini adalah untuk kenang-kenangan saya kerana dapat hadiah yang tidak disangka-sangka. Memang tak pernah kot berangan. Bukan tujuan nak menunjuk ye. Harap sangat uols berfikiran terbuka k.
 
Ceritanya begini.
Pada 7 October 2014, Mr. Husband pulang ke tanahair kerana urusan kursus di Petaling Jaya.
Selalunya jika dia pulang ke Malaysia, pasti dia akan belikan coklat, belikan baju, belikan perfume dan macam-macam lagilah.
Tetapi kali ini agak berbeza. Dia buat kejutan lagi.
Sesampai di rumah, dia gesa saya segera ambilkan dokumen didalam luggage bagnya.
Saya pun dengan kalut lah p ambil sebab ingatkan memang urgent tahap gaban.
 
Jenjeeejengggg
Apabila saya buka beg tersebut...maka terus Nampak paperbag PANDORA.
ok...saya tak terfikir lagi yang dia beli PANDORA.
Tapi memang gatai lah tangan nak buka tengok apa ada dalam paperbag tu.
aRRGGHHHHHhhhh..
Memang joget hulahop..loncat bintang segala bagailah.
Dapat Hadiah PANDORA.
 
Alhamdulillah.
Terima Kasih to my dear Husband.
Katanya rezki sama-sama kongsi.
 
Sekarang ni, dah mula lah membelek katalog PANDORA bagi menambah cantikkan lagi gelang saya yang serba simple ini.
Tak kisahlah kan.
Yang penting ingatan dia pada saya si Surirumah ini.
 

Pandora Purple, G Shock Purple

PANDORA "FAITH" & "LOVE" Pave by my Mr Husband.
Tq dear as its really ME...



Posing dengan Tudung from JELITASara.

 

32 comments:

  1. So sweet. Bestnya dpt pandora.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..rezki yang tak disangka

      Delete
  2. hehehe...cantik sangat ni haiiii! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia dah bagi hadiah tu maknanya tak leh p Bandung dah tahun ni!! hahaha

      Delete
  3. Cantiknya sis...bestnya dapat hadiah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..rezki yang tak disangka

      Delete
  4. Comelnya Kak..tahniah brtmbh koleksi akak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur sangat, Ingat jugak dia nak belikan utk akak...Alhamdulillah

      Delete
  5. Replies
    1. joget tergolek..joget tergolek lagi...Senyum sakan..Alhamdulillah...

      Delete
  6. Replies
    1. Alhamdulillah....merasa ler...kalau nak beli sendiri..entah bila

      Delete
  7. cantiknya..lagi2 yang pakai pun cantik..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..Tq sis..
      Memang tak sangka ni.

      Delete
  8. Alhamdulillah rezki. Orang lelaki ni suprisse dia sama je. Cer wat lain sikit. Hehe. Mungkin lebih teruja. Ekekeeke >< untungg dapat hadiah ingatan dari suami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasin dia nak belikan erk...hehe
      Alhamdulillah,,,rezki :)

      Delete
  9. ngam sgt pandora dgn kaler tudung u kak. ada gaya jd model akak ni. beznye dpt hadiah pandora

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gaya Model? Alamak...macam dah tua je.. tak layak ,hehe.
      Memang suka aje SELFIE :)
      Pandora Oh Pandora

      Delete
  10. typo - tu jd u dlm komen atas tu

    ReplyDelete
  11. cantiknyee..nak jugakk..urmm..waaa XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq sis.
      Biasa aje. Baru dapat merasa pakai

      Delete
  12. Cantik...sesuai sangat dengan si pemakainya.

    ReplyDelete
  13. Waaaa.. Bestnya dpt pndora.. :)
    Blh buat bisnes pndora pula akk lpas ni.. :)

    ReplyDelete
  14. Husband bagi punya mestilah cantik

    ReplyDelete
  15. cantik-cantik.. seronoknya kalau dapat hadiah dari suami :D

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78