HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

10 Oct 2014

Resit Restoran Mamak cakap biar terang!!

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
Selamat Berhujung Minggu sahabat handai sekalian.
Malam ni dinner BaGET...
(eh...sensitip perkataan tu pada masa ketika ini. Itu bukan niat saya ye)
 
Nak cerita.
Kami p ngeteh di kedai mamak.
Kalau dah kedai mamak, menunya semestinya samalah kan.
Membedal sakan lah kami anak beranak.
 
Masa untuk membayar.
Saya semak bil. Alamak!!!!! Tak faham tulisan AbangLa ni..
 
Menu apa pulak yang NANIS??
M."G" gulung..apakah??
TLAC?  apakah pulaknya??
 
Saya bertanya dengan cashier. Apakah segala menu-menu sedap tersebut?
 
Nanis itu akak NAAN SEES (Cheese)
MG tu kakak Maggi Goreng
T.L.A.C itu kakak..."Tu Lur Af Cook"
 
Waduhhhh...fening mokcik!!
Saya ni duduk Malaysia ke? Or Depa yang duduk Malaysia sekarang ni??
 
Menu "Nanis"

Roti Cheese Naan

7 comments:

  1. Hhaaa ada2 ja plak mamak tu

    ReplyDelete
  2. Tu Lur? Hilang sudah bahase melayu kat mamak nih. Wakakaka. Lawak2. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbelit belit masa nak membayarnya
      Alahai

      Delete
  3. Hah!hah! Bergulung! teringat masa mkn kat tomyam,ambil order cakap Kelantan,tulisnya bergulung2.(siam)

    ReplyDelete
  4. Haha.. Sapa yng duduk negara sapa ni.. Nasib akk tnya apa mksud singkatan2 tu..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78