HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

21 Oct 2014

Sanggupkah Anda berpakaian TISU?

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
Andailah anda diberi baju ini secara percuma, dan diberi ganjaran untuk memperagakannya, ADAKAH ANDA SANGGUP??
 
Apa yang menariknya disini, kalau tangan tu dah memang berseni, buat guna material apa pun memang menjadi.
 
Ini boleh dianggap sebagai satu anugerah bakat seni.
Tetapi kalau di bayar sejumlah wang sekali pun untuk menggayakan baju ini memanglah jawapannya ialah TIDAK!!
Hehehe..ngeri lah pulakkan.
 
Makanya sekiranya ada anak-anak kecil kita yang suka bermain dengan tisu, mungkinkah anak tersebut bakal menjadi seorang yang berbakat seni pada masa akan datang???
 
Sumber GOOGLE
 

26 comments:

  1. heheh mmg makan free la mata2 lelaki luar sana kalau cx yg pakai. Ya Allah minzalik. huhu

    ReplyDelete
  2. seksi...tapi sanggupkah...:)
    ohh...tidakkk

    ReplyDelete
  3. masalah kalau pakai pakaian tisu tu.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Sekso....kot dia buatkebaya ke baju kurung ke sanggup je SA pakai....hihihi....

    ReplyDelete
  5. duk setempat tak bergerak boleh la
    gerak sikit koyak dah tak rupa baju ...huhu

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. haha..siapa yang sanggup?? Scary kot

      Delete
  7. Hihi..cantikk! Sekali kena air..alahaii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah..kalau kena air...harus orang suratkabar datang cari...esok front page

      Delete
  8. kena hujan habis tersiksa semua..heheh

    ReplyDelete
  9. sekali diterbangkan angin atau kena air...habislah :D

    ReplyDelete
  10. Salam singgah petang sis...memang cantik tapi kena air habis dah kecantikkan dia keseksian dia lak yang timbul...hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kot tisu tu bergulung...hahaha...

      Delete
  11. tak sanggup
    tisukan mudah terkoyak
    kalau basah habis nampak semuanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Memang leh masuk tv ler kalau ada yg berani pakai kan

      Delete
  12. Xsanggup rasanya.. Sekali tertarik, hbis la..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78