HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

16 Nov 2014

Cabaran November Part 2, #5 - Gambar Gajet kesayangan anda

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
Cabaran November Part 2, #5 - Gambar Gajet kesayangan anda
 
Menarik tajuk ini.
Bercakap tentang Gadget, saya memang seorang yang akan simpan handphone lama walaupun telah menggantikan dengan yang baru.
Kebanyakkannya adalah hadiah dari Mr. Husband. Eh rasanya semuanya dari dia. Seumur hidup saya, saya tidak pernah keluarkan wang untuk membeli handphone.
Alhamdulilah rezki saya.
 
Saya bukanlah jenis yang sentiasa bertukar handphone.
Apabila handphone yang digunakan mengalami masalah teknikal yang tidak dapat di repair, barulah diganti yan baru.
 
 
Saya tidak simpan begitu saja. Mana yang ok saya bagi anak-anak guna di rumah.
Hah, kenapa ajar anak yang masih kecil pegang handphone?
Sebenarnya handphone hanya untuk di rumah.
Tujuan supaya mereka lancar membaca serta pandai membina ayat.
Saya memantau setiap apa yang mereka lakukan.
 
Buat masa ini saya mengguna Iphone5 untuk number personal dan Blackberry Z3 untuk urusan business online saya.
 
Koleksi Handphone Kesayangan Saya

Cabaran November Part 2, #5 - Gambar Gajet kesayangan anda

 

19 comments:

  1. Nmpknya Kak Fuza ni cermat orgnya kan

    ReplyDelete
  2. Wah..dah banyak juga koleksi hp..masih nampak elok lg semuanya..:)

    ReplyDelete
  3. Hmmm...mmg syg brg sis ni..terbaik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah
      Susah nak dapat so kena lah jaga elok2

      Delete
  4. Singgah hujung minggu di sini...

    Kita punya handphone semua dah trade in..he..he

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah..kalau ada value boleh aje trade ini kan

      Delete
  5. banyak nya...boleh buat muzium..ekekke

    ReplyDelete
  6. banyak juga koleksi handphone sis tu...puteri ada tiga...dua dah memang tak boleh nak guna dah, tapi simpan juga buat kenangan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. iye betul...simpan buat kenang-kenangan kan Puteri :)

      Delete
  7. iphone best amik gambar. clear je. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. IPhone memang the best kameranya

      Delete
  8. banyak koleksi tel akak..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah..bila skrin blank
      Bila speaker masalah
      Makanya tuko hp :)

      Delete
  9. Replies
    1. Semuanya dengan cerita dan nostalgia

      Delete
  10. Waaa. Bnyknyaa.. Sama la ngn sy.. Bkn jnis suka bli fon sesaja. Klau ianya rosak, simpan elok2..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78