HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

9 Nov 2014

SELFIE Menggayakan Wide Shawl hadiah Givaway ala-ala model

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
SELFIE
MODEL SHAWL
MODEL HIJAB
MODEL TUDUNG
 
Mukadimah grand meletop tak hengat!!
Sebenarnya seperti yang dijanjikan, saya nak posing dengan hadiah Giveaway yang saya menangi tempoh hari. Cerita Menang hadiah dekat sini. Menang WideShawl
 
Alhamdulillah, mudah untuk digayakan.
Material pun tidak melorot
Warna dan coraknya juga mudah dipadankan dengan pakaian.
Yang penting tidak mudah renyuk.
Terima Kasih kepada blogger Mama3Farhanah untuk hadiah ini.
Terima Kasih juga kepada penganjur GA, adik manis Nad.
 
Hah, ada gaya tak nak jadi model?
SELFIE keliling kepala..hehe
Macam Cantik tak? Macam Comel tak?
Hahahahaha...Perasan. Tak apa, sekali dua kala perasan syok sendiri.
Tapi siapa yang nak ambil kita jadi model tudung ke???
 
http://fuzamusa.blogspot.com/2014/11/menang-wideshawl-hadiah-giveaway-3000.html
Menggayakan wideshawl ala-ala Model Hijab
Model wideshawl Peace Yo!
Wideshawls yang dimenangi

 

18 comments:

  1. wahh. cx pon dpt jgk tp bawal la. happy je. baru sampai smlm tp malu2 kucing plak nk selfie. hahhaha

    ReplyDelete
  2. ololo comelnye akk fuza posing..ptt kne senyum nampak gg hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau nampak gigi dah iklan ubat gigi sis
      Hehe

      Delete
  3. waduh..mcm anak dara la kak fuza ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tqtq
      Anak dara apanya.. Anak dah 3 orang. Hehe

      Delete
  4. Replies
    1. Alhamdulillah
      Tq
      Nak jadi model tu angan2 aje sis

      Delete
  5. Wajah akak sesuai knakan pelbagai jenis tudung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah
      Sebenarnya main belit je.
      Yakin je :)

      Delete
  6. Salam.. Salam perkenalan. First time datang sini.. cantik blog awak :) Tuannya pun manis jugak..

    Jemput ke blog nuha. Ada entry baru: 7 Sebab Perlu Kaya dan Berjaya.

    Thanks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq sis sudi singgah sini.
      InshaAllah nanti saya bw ye
      All d best ya

      Delete
  7. Cantik dan kemas sis pakai.
    Memang boleh jadi model dah ni. ;-)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78