HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

12 Nov 2014

WW#46 Apabila lambakan pekerja asing..

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
SALAH SIAPA?
silap label sebab tak perasan
Silap siapa yang tak semak
silap label sebab Pekerja Asing yang melambak kerja di pasaraya.
Silap sungguh lah kalau siapa yang tak kenal mana rupa cili kering
 
Apabila HALIA di label CILI KERING KERINTING
 

10 comments:

  1. Silap pekerja blh plak silap letak nama hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lah
      Entah2 harga pun xbetul tu sebab detect as cili kering kan

      Delete
  2. Replies
    1. Kalau yang lurus tu.. Terus je beli.

      Delete
  3. Lain kali kena baca betul-betul dulu sebelum beli. Kang barang lain, harga lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau pesan kat anak
      Pasti depa tgk tulisan label, bukan tgk apa benda dlm plastik tu
      Kan?

      Delete
  4. tu lah dia, kalau kat NSk sini, bukan setakad label je Fuza, tulisan nama2 produkpun ikut sebutan depa je... pandai2lah nak translate sendiri kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha
      Boleh bayangkan
      Qalqolah kena betul!!

      Delete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78