HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

5 Dec 2014

Jalan-jalan cuci mata di IKEA

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
Siapa suka pergi IKEA??
Angkat tangan!!!
 
Saya suka jalan-jalan di IKEA kerana  berangan-angan kejap dengan tatahias di situ.
Kalau ke IKEA juga saya WAJIB ke foodcourt untuk makan Meatball.
 
Ceritanya, baru-baru ini saya ke IKEA untuk mencari almari pakaian untuk anak-anak.
Dahulu memang ada dah almari anak-anak ni.
Tetapi apabila mereka dah mula membesar, almari kanak-kanak tu sudah tidak sesuai.
Saya mencari yang dua pintu supaya senang untuk mereka mencari pakaian nanti.
Alhamdulillah, kebetulan ada yang cantik dengan harga yang berpatutan.
Teruslah grab.
 
Saya kesana dengan adik saya kerana kereta beliau boleh memuatkan almari tersebut.
Kalau tidak perlu membayar RM70 untuk kos penghantaran yang disediakan oleh pihak IKEA.
 
Hah, dah ada almari ni, kemaslah sikit bilik anak-anak ni.
Kalau tidak, dengan almari kecik tu, nak gantung baju pun banyak yang tak celuih.
 
Kamu suka barangan IKEA???
 
Almari Baju di IKEA
IKEA


Almari ini yang saya cari


Set Meja Solek Anak-anak


SELFIE IKEA


Selfie di set bilik mandi


Pantang Nampak cermin


My sister yang sentiasa sudi membantu, Rahimah Musa

Aneboda Wardrobe
Meatball IKEA

 

11 comments:

  1. iqha tiap kali masuk IKEA mesti jadi rambang mata,,haha,,tamak haloba..
    btw,,iqha singgah sini sambil klik nuffnang "INTI".. :)
    http://mylifemiqhaazmi.blogspot.com/2014/12/cara-nak-buat-duit.html
    do visit me and click ya,,tq :))

    ReplyDelete
  2. almari bawah sekali macam adik kita punya kak.. hihi.. dia pun membeli di IKEA

    ReplyDelete
  3. dah lama nak pi IKEA tapi tak sampai-sampai pun lagi....

    ReplyDelete
  4. Hi...nice to meet you, I got a nice video link that you can watch with your family. https://www.youtube.com/watch?v=yLnB30mdWq0

    ReplyDelete
  5. Rambang mata kalau dah masuk IKEA, nak2 hujung tahun ni mesti ada sale.. :)

    ReplyDelete
  6. bestnya klu ikea ada kat Kelantan..:)

    ReplyDelete
  7. CT kalau kesana memang makanan ajelah yang dicari hehe

    ReplyDelete
  8. rambang mata kalu masuk ikea tu...

    ReplyDelete
  9. Memg cntik2 la Kak eemmm kat cne x da lgi cawangnnya

    ReplyDelete
  10. Teringin nk ke ikea.. Tp xsemua negeri ada ikea..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78