HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

31 Dec 2014

Subhanallah, indah cintaanMU, Bunga Kembang 10 Pagi

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
Subhanallah
Sungguh indah ciptaanMU Ya Allah.
 
Ada yang tidak percaya bahawasanya bunga Rose Jepun ini akan mekar pada atau selepas pukul 10 pagi. Makanya saya telah pun meluangkan masa memerhatikan Bunga Kembang 10 pagi ini dari seawal 8 pagi.
 
Siapa yang tak percaya???? Sila tengok gambar di bawah ini.
 
Ini adalah salah satu TERAPI terbaik

Catatan Masa Bunga Kembang 10 Pagi mekar
 

4 comments:

  1. haah, bunga ni mmg kembang jam 10 pagi dan ke atas..
    senang hidup pokok bunga ni. senang jaga jugak..
    dlm 3-4 ptg macam tu, dah kuncup semula dan terus gugur esoknya..

    ReplyDelete
  2. Memg cntik dan mudah tumbuh

    ReplyDelete
  3. Rajinnya akak observe.
    N mmg terbukti kan?

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78