HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

22 Dec 2014

Terapi pagi memandang Bunga Kembang 10 Pagi

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
Terapi pagi.
Bangun pagi je jenguk ke jendela.
Intai kuntum-kuntum bunga warna apa yang akan mekar hari ini.
 
Tepat 10 pagi, Alhamdulillah, pelbagai warna Bunga Kembang 10 Pagi mekar segar bugar.
 
Bunga Kembang 10 Pagi
 

13 comments:

  1. Subhanallah...cantik...^_^

    ReplyDelete
  2. tenang je jiwa dapat memerhatikan bunga yang cantik

    ReplyDelete
  3. Cantiknye bunga. Cuci mata dgn tengok bunga. Good terapi.

    ReplyDelete
  4. Cantiknya bunga ros berkembang, bunga ros dekat rumah Azwar kuncup je ni..hehe

    ReplyDelete
  5. Salam, memang cantik bunga2 ni, jenis ni memang kembang 10 pg pun kan? Kalau tak salah bunda ni bunga ros jepun kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Bunda. Rose Jepun kembang 10 pagi

      Delete
  6. Indah nya ciptaan Allah...
    Aida berkenan ros jepun ni tapi xde tempat nak menternak nya hu hu....

    ReplyDelete
  7. ada kat umah juga tapi tak tahu nama apa..cantik :D suka ambil gambar bila bunga bunga ni blooms

    ReplyDelete
  8. cantiknya bunga ni... lama tak tengok..

    ReplyDelete
  9. Memg cntik...terapi mata gitu hhehe

    ReplyDelete
  10. pukul 10 aje eh dia kembang..? lepas tu dia kuncup balik ke.. btw memang sedap mata memandang tengok benda benda cantik..

    ReplyDelete
  11. rasa mcm nk tanam bnga je.. hehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78