HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

3 Dec 2014

WW#48 Apabila kereta berPANDORA

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
Apabila kereta pun nak berPANDORA.
Kata anak-anak,..Pandora Kereta ni kalau buat gelang, 1 pun dah cukup.
Hahaha..
Sanggup ke?
 
Rim Kereta

Rim Kereta
 

14 comments:

  1. Fuh, bestnya kalo dpt angkat 1 rim keta tu..cantekkkk!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha... mama cuba untuk memahaminya.. ambik masa jugak nak faham.. kiki..

    takpe, skrg dah faham dah..

    Mama Niza

    ReplyDelete
  3. apa maksudnya? masih keliruan..hahaah.. xD owh pandora.. :)

    ReplyDelete
  4. nak buat pun boleh je kak...kalau larat nak seret tangan :P

    ReplyDelete
  5. yang ni kalau nak kena beli 4..beli satu buat tukun je kat umah..heheh

    ReplyDelete
  6. ini kalau buat gelang memang tak gerak kemana lah hehehe

    www.adaa-inspiration.com

    ReplyDelete
  7. bhahaha kereta pun berpandora..

    ReplyDelete
  8. dasyatttt keter pun ber pandora nih...

    ReplyDelete
  9. Amboii.. Kete pn berpndora.. Hihi..

    ReplyDelete
  10. Amboii.. Kete pn berpndora.. Hihi..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78