HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

23 Jan 2015

Aina Oh Aina....baru 10 hari di darjah 1..pensel warna nya....

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
Hari ini nak cerita tentang Aina.
Dia di darjah 1 tahun 2015 ini.
Sessi persekolaham 2015 baru sahaja bermula.
Cubalah anda semua lihat bagaimana keadaan pensel warna Aina.
 
Subhanallah, Tokeh kayu Jati pun bankrupt Aina oooooiiii asik nak beli warna aje,
 
Pensel Warna bertahan seminggu persekolahan
 

12 comments:

  1. hehehhe. perangai aina sama dengan nani dulu dulu :D

    ReplyDelete
  2. biasalah bab alat tulis dan warna nih.. setahun ntah berapa bayak kena beli pun tak tau.. anak slalu suka hilang benda2 tu..

    ReplyDelete
  3. Jenuh...kak fuza kena beli siap2 stok 12 bulan camni...

    ReplyDelete
  4. haha sama la ngan anak-anak saya kak..tu belum kira yang diwakafkan kat kawan-kawan sekolah haha. Asal balik umah mesti nak asah tajam...gamaknya kat sekolah cikgu asyik suruh mewarna je kot hehe :D

    ReplyDelete
  5. Ni tandanya rajin buat homework^^

    ReplyDelete
  6. Mcm lya juga dulu2 hehe, klau bli wrna yg mhl mcm stabilo memg blh bangkrap kuhkih

    ReplyDelete
  7. taukeh kayu jati memey le boleh bankrup, taukeh kain sulam mesti ok punya Fuza, biasalah tu syok mengasah kan aina heehee...

    ReplyDelete
  8. mak aiii, pendek dah...hihi...suka mewarna Aina ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang rajin dengan lukisan Aina nj

      Delete
  9. ada yang hampir pndek dah..:)

    ReplyDelete
  10. baru seminggu tu, nak cukup setahun berapa kotak la agaknya...hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78