HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

18 Feb 2015

Salah WhatsApp? Salah saya ke?

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
Saya sekadar nak share.
Semalam ada adik ni WhatsApps saya.
 
"Salam ..pm kain ni"
 
Ada dia sertakain kain yang ingin diketahui harganya.
Namun, gambar tersebut memang bukan yang saya jual.
 
Katanya 'Ada kat FB tu"
 
Eh adik. akak ni tak marah. Cuma akak yang berjual, pasti akak tau apa Kain yang akak jual kan? Saya pun bagilah link blog ini.
 Sebab saya dah terangkan saya jual KAIN SULAM.
Terus dia senyap sampai sekarang ni hah.
 
Kot lah cakap sorry kak.
Or reply lah apa-apa kan.
 
Adik tak kan nak emosi marah kot?
Harap adik tersebut dapat tau harga kain yang dia cari tu.
 
Sekian
 
 
Silap WhatsApps ke?
 

11 comments:

  1. alahai...sian sis..tak pasal2....

    ReplyDelete
  2. Dia malu la kot sbb tersilap pm org..

    ReplyDelete
  3. wrong number lah tu..hehehe

    ReplyDelete
  4. hehehe biasa lerr tuuu....sy pun prnah jugak dpt msg mcm tu..mklumlahhh peniaga mcm kita ni mmg terpaksa terima klien yg mcm2 ragam...maaf kan mereka hehehe ;p

    ReplyDelete
  5. heheh...sah2 silap no ni..heheh

    ReplyDelete
  6. SALAM DAN HI , JEMPUT UNTUK MENYERTAI 'IPHONE 5S GIVEAWAY BY SYAFIQ SPECKI' MENANGI HADIAH LUMAYAN SEBUAH IPHONE 5S ORIGINAL DAN HADIAH-HADIAH LAIN. ---> KLIK SINI UNTUK SERTAI<---

    ReplyDelete
  7. malu kut salah orang, tapi tak salah kut nak taip at least say sorry kan...

    ReplyDelete
  8. dia bengang kot sbb tak dapat tau harga. hihihi

    ReplyDelete
  9. Mungkin slh dia malu kot

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78