HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

19 Mar 2015

ABC.. Air Batu Campur Super sedap meletop di Pantai Merdeka

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
Musim panas nan terik ini memang menduga.
Bayangkan lah kalau sekarang ini adalah bulan Ramadhan.
Subhanallah.
 
Musim panas Air Batu Campur memang laris.
Teringat pula dengan ABC meletop di Pantai Merdeka, Pulau Pinang
 
ABC Cornetto Sempoi memang kaw.. RM5 semangkuk.
Cuba tengok tu. Berbaloi-baloi
Dengan aiskrim Cornetto sebatang.
Hah..memang bukan hilangkan dahaga sahaja, tapi boleh semput jugak gayanya ni..
hahahaha
 
Ada macam-macam versi ABC di sini.
Harganya lebih kurang je.
 
Sampingan dari ABC yang pelbagai rupa bentuk itu, ada juga laksa.
Dua tiga kali saya dah ke sini. Semua gerai laksa kat sini memang LETOP!!
Harga memang berpatutan. Memang berbaloi. Sedap pun sedap.
Kuew tiaw ada, rojak ada, nasi ayam ada..kiranya macam-macam lah ada.
 
Kepada sesiapa yang ke Pantai Merdeka, Pulau Pinang, jangan lupa cuba makanan kat gerai-gerai ini ye.
 
ABC MELETOP!!
ABC Cornetto Sempoi 
ABC ini Fuza yang punya!!!
ABC dan laksa di Pantai Merdeka memang sedap meletop


Pak Ali Café  Pantai Merdeka


ABC Gunung Jerai yang original
ABC Best punya di Pantai Merdeka Pulau Pinang

 

7 comments:

  1. meriah betul tengok abc tu kan...puas makan tu

    ReplyDelete
  2. meriahnya ABC tuh.. jarang amakan kat gerai tuh kalau ke sana.. siap bawa bekal berkelah jer..

    ReplyDelete
  3. memang sempoi nampak rupanya :p

    ReplyDelete
  4. hr tu p mkn dgn mak smpai x abes la 1 ABC ni

    ReplyDelete
  5. laaaaama gila tak pegi pantai merdeka.. adalah dalam 10 tahun ada kot ehehe..
    ABC pun dak seksa nak abeskan.. ada conetto plak ehehe..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78