HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

16 Mar 2015

Kan comel apabila bertudung...Alhamdulillah..

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
Bukan nak GOSIP
Bukan nak KEPOH
Bukan nak busy body..
 
Alhamdulillah..
Suka tengok artis-artis Malaysia ni semakin ramai yang bertudung.
Syukur sangat-sangat.
 
Semoga kita semua akan terus Istiqomah.
InshaAllah
 
 
Saya bersama Haleeda Setia Kasih.. Artis juga ke hat Purple tu? hehe




 
 
Sumber Gambar GOOGLE
 

15 comments:

  1. Alhamdulillah comel molek semua bila bertudung :)

    follower #1334

    ReplyDelete
  2. mmg yg cantik lebih indah bila ditutup... sedangkan meja baru yg cntik kita akan alas diatasnya sbb nk kekalkan kecantikannya kan... begitulah wanita...

    ReplyDelete
  3. cantik2 semuanya bila tudung

    ReplyDelete
  4. cantik bila bertudung, tp syg bila ada sesetengahnya bertudung hanya sekejab

    ReplyDelete
  5. semakin ramai artis-artis wanita yang sudah berhijab...Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah yang tertutup tu cantik ^^

    ReplyDelete
  7. itu lah yg terbaru faezah elai.. syukur alhamdulillah.

    ReplyDelete
  8. semua dah kmbali ke pankal jalan

    ReplyDelete
  9. mmg pun comel.. buat something yg Allah suruh mmg comel..
    harapnya niat pun betul nak tutup aurat.. alhamdulillah buat mereka..

    ReplyDelete
  10. kan?/nampak kemas je kalau bertudung ni...kalau tak pakai tudung serabut tengok rambut nampak leher karat..heheheh

    ReplyDelete
  11. sememangnya Fuza, mereka semakin cantik bila berhijab sempurna ni :)

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah. ..doakan SA ye...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78