HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

21 Sep 2015

Siapa Tak Makan Kulit Roti

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
Ini nak kongsi cerita.
Saya kalau makan roti bakar pasti akan ketepikan Kerak Kulit Roti.
Kenapa buang?
 
 
Hehehe..
Tak tahu nak jawab macam mana. Tapi perangai ni memang dari sejak kecil.
 
 
Siapa lagi tak makan kulit roti??
Angkat tangan!!!
 
 
Siapa Tak Makan Kerak Roti
 

10 comments:

  1. kami 1 family x makan kerak roti

    ReplyDelete
  2. salam singgah petang sis....diana masa tinggal kat asrama...kerak roti tu tak mkn sebb mkn kat dewan...malu dengan pelajar lelaki bila tengok kita makan kerak roti tu...tapi skrg semua pun makan...hihi

    ReplyDelete
  3. kadang makan kadang tak..tapi untuk anak2 saya tak bagi..ehehh

    ReplyDelete
  4. Paling suka...kulit roti..hehehehe...blh gang aish xmakan kerak roti jugak

    ReplyDelete
  5. Saya suka kulit roti.. Rasanya lain.. Hehe

    ReplyDelete
  6. aiza makan kulit roti.. hehe..

    ReplyDelete
  7. Sy pula mkn kulit dulu bru mkn yng lmbut.. :)

    ReplyDelete
  8. Saya makan..anak2 dulu tak makan, tapi dah pedih telinga kot dengar mak diaorg bebel sekarang anak2 pun dah makan..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78