HOME DASHBOARD NEW ENTRY FACEBOOK FANPAGES INSTAGRAM SULAMAN LACE HEAVEN
Description
Blog personal santai disamping mempromosi bahan fabric sulaman terbaru dari Indonesia yang berdaftar dibawah AF DELIMA ENTERPRISE SA0285666-U

7 Oct 2015

WW#18 2015 WhatsApp Oh WhatsApp

...Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
 
Kemajuan teknologi ada baiknya.
WhatsApp tu betul..tak salah, hangpa yang salah guna,
Menggadap 24/7.
 
 
Kemajuan teknologi jua porak perandakan hubungan semua.
Yang DEKAT sini jadi JAUH ke sana!!
Yang JAUH entah sesiapa tah kat sana tu jadi DEKAT kat sini atas sebab yang tak sepatutnya!!
Leka dengan Applikasi!!
Lupa rutin harian..
makan tidak
minum nehi
laki anak bini ternganga kelaparan dek kerana laki anak bini dok sibuk reply WhatsApp.
mandi lewat kadang-kadang pun tidak
SOLAT....TOLONG jangan leka!!
 
 
Jangan hanyut dengan kemajuan
Jangan rugi diri dengan kemajuan
Jangan alpa dengan kemajuan.
Jangan salah guna teknologi yang ada.
WhatsApp tu tak salah, hangpa je kena guna dengan cara yang sebaiknya.
 
Wallahuallam
 
 
WhatsApp
 

4 comments:

  1. Betul Mama Gojes ... Nauzubillah ... Jauh kan lah dari saya ... Kengkawan ... Ingat jaga ikhtilat dalam pergaulan, baik suami/isteri mahupun anak dara/bujang ... Takyah gedik sangat ...

    ReplyDelete
  2. cik nor time bosan je layan..hihik..kdang2 tu siap ignore klu mls dtg..:)

    ReplyDelete
  3. kena kawal diri..kalau tak, memang hanyutla...

    ReplyDelete
  4. ahahaha lawakla.. tapi CT rasa kalo kita berfikiran terbuka ok saja..
    kadang tu tngh drive.. bukak n baca tp letak tepi dulu.. before nak serbu marah rilek dlu..
    kalo benda2 penting.. call saja.. stakat tnya dah makan ke belom buat dono je alalal..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Love:
Fuza Musa

 

Belong ToSulaman Lace Heaven | Designed All Reserved By KathyR’bain78